Maria Fabrychnikova: Esneklik ve dakiklik önemli!

maria_fabrychnikova

Türkiye’yle de koprodüksiyonlar yapan Ukraynalı yapım şirketi 23/32’nin yapımcılarından Maria Fabrychnikova, Cut Magazine’in sorularını yanıtladı.

Genç bir kadrosu var 23/32’nin. Bir o kadar da tecrübeli ve profesyoneller. İşleri arasında, yönetmen Norman Hafezi ve McCann Erickson Moskova ofisiyle birlikte Megafon telekomünikasyon şirketi için gerçekleştirdikleri reklam projesi var. Ayrıca Oceana’nın dillere pelesenk olan “Cry, Cry” parçalarının videosunun altında da imzaları mevcut…

Bize şirketiniz ve sunduğunuz hizmetler hakkında biraz bilgi verebilir misiniz?

Beş yıldır piyasadayız. Yerel ve uluslararası müşterilerimiz için 300’ün üzerinde yapıma imza attık. Televizyon reklamı, fotoğraf ve uzun metraj film prodüksiyonu ile hizmet üretimi alanlarında faaliyet gösteriyoruz. Ayrıca sadece Rusya ve Ukrayna pazarlarında birkaç yönetmen ve fotoğraf sanatçısının temsilciliğini yapıyoruz.

Şu ana kadar Türkiye’den bir yapımcı şirketle herhangi bir yapımda çalıştınız mı?
FPS ile yoğun olarak çalışıyoruz. Başka bir Türk yapımcı şirketle çekim yapmadık.

Ortak yapımları ne sıklıkta gerçekleştiriyorsunuz? Yurtdışındaki farklı yapımcı şirketlerle çalışmanın avantajları ve dezavantajları nelerdir?

Ortak yapımlar  genelde zamanımızın yüzde 20’sini alıyor. Avantajlardan bahsedersek, bu şirketler tabii ki kendi ülkelerinde nasıl çekim yapılacağını çok iyi biliyorlar. Sette ve set dışında çalışmaları problemsiz bir şekilde organize edebiliyorlar. Dezavantajlara gelince, bir şirketle ilk defa çalışıyorsanız, müşterinizin ve sizin bu şirkete güven duyması zor olabiliyor…

Post-prodüksiyon konusunda “En İyi Hizmet” dendiğinde aklınıza gelen ilk 3 kelime nedir?

Esneklik, dakiklik ve ek maliyet olmaması.

About author
Submit your comment

Please enter your name

Your name is required

Please enter a valid email address

An email address is required

Please enter your message

Cut Magazine © 2017 All Rights Reserved

2011 | cut-online.com